Campari partnerom ďalšieho filmového festivalu

Po Cannes a Karlových Varoch sa stáva oficiálnym drinkom trnavského June Film Fest.

Ikonická značka Campari, symbol vášne a kreativity, pokračuje vo svojej bohatej histórii s filmovými legendami a rovnako ako v Cannes či v Karlových Varoch sa po prvýkrát stáva oficiálnym nápojom prvého ročníka festivalu June Film Fest. Sýtočervený nápoj si môžu hostia vychutnať aj v štýlovom BARE CAMPARI, ktorý bude každý večer súčasťou JuFF Campari Night. Chýbať nebudú barmanskí odborníci a ambasádori, s ktorými sa hostia môžu porozprávať o správnom servírovaní, histórii a špeciálnych receptoch.

Značka Campari vstúpila na strieborné plátno v 20. a 30. rokoch 20. storočia, keď Davide Campari najal niekoľko veľkých hviezd z filmu, divadla, kabaretov a slávnych spevákov. Postupne vznikali ikonické reklamné kampane spojené s umením. Vzťah medzi Campari a kinematografiou pretrváva dodnes, pričom spolupracuje s legendárnymi osobnosťami, ako sú Federico Fellini a Paolo Sorrentino, ako aj s mladými začínajúcimi umelcami. Prináša nové príbehy plné vášne, vzrušenia, dobrodružstva a tajomstva, či už v sérii jedinečných krátkych filmov Red Diaries alebo v projekte Fellini Forward, ktorý spája svet ľudí a umelej inteligencie.

Ikonická značka sa v roku 2022 stala oficiálnym partnerom filmového festivalu v Cannes. Na 75. ročník festivalu priniesla nielen svoju „červenú vášeň“, ale jej Campari Lounge bol aj ústredným miestom stretnutí umelcov, médií a celebrít.  „Od svojho vzniku v 19. storočí má značka Campari vo svojej DNA kreativitu a hľadanie nových foriem spolupráce. Spojenie s filmovým festivalom v Trnave  je ďalším logickým krokom a pokračovaním partnerstva Campari s významnými filmovými festivalmi v Cannes, New Yorku, švajčiarskom Locarne a Karlových Varoch,“ uviedla Lea Turzíková, brand managerka ULTRA PREMIUM BRANDS, lokálneho distribútora značky Campari v CZ & SK.  

Štýlový BAR CAMPARI bude hosťom k dispozícii každý večer v Malom Berlíne. Návštevníci od 6. do 8. júna 2024 po 22. hodine zažijú nezabudnuteľné JuFF  Campari Night

Negroni

História svetoznámeho miešaného nápoja Negroni sa začala písať pred 100 rokmi vo Florencii v severnom Taliansku a o „správnej verzii“ jeho histórie sa dodnes diskutuje. Klasické Negroni obsahuje gin, taliansky vermut Cinzano Rosso (prvý červený vermut na svete) a, samozrejme, Campari. Tento nápoj sa stal najobľúbenejším kokteilom na svete v roku 2021 (podľa Drinks International) a jeho špeciálna festivalová verzia obsahuje namiesto ginu nálev z čerešňového čaju a prosecca.

lukasvazan.com

Campari a film

Červené denníky – Príbehy Červených denníkov vychádzajú z myšlienky, že za každým momentom Campari, za každou kvapkou tohto ikonického nápoja, sa skrýva príbeh. Prvý film zo série Červené denníky, VRAH V ČERVENOM, film v štýle film noir s Cliveom Owenom ala barman Floyd, je plný tajomných momentov, intríg a nejednoznačných náznakov záhadnej femme fatale v červených šatách. Režisérom nebol nikto menší ako oscarový Paolo Sorrentino. Ďalším filmom bola LEGENDA O ČERVENEJ RUKAVICI Stefana Sollimu, ktorá otvára dvere do sveta nekonečných možností a skrytých identít, ktorými preniká tajomstvo červenej rukavice. V ENTERING RED, zatiaľ poslednom filme z Červených denníkov, ktorý režíroval Matteo Garrone, posiela zvodnú Annu de Armas spolu s jej tajomnými sprievodcami na strhujúcu cestu osobného objavovania, aby si splnila svoj sen v Červenej…

Killer in Red ” Every cocktail have story behind it ” – YouTube

The Legend of Red Hand | Short Movie EN – YouTube

Entering Red – Short Movie EN – YouTube

Projekt Fellini Forward vzdáva hold legendárnemu umelcovi a zároveň otvára dvere najnovším technológiám – príbeh spolupráce človeka a umelej inteligencie, emócií a čistého rozumu dáva umeleckej tvorbe ďalší rozmer.  

https://www.campari.com/fellini-forward

História 

V roku 1860 vytvoril Gaspare Campari v malej talianskej dedinke Novara úplne nový nápoj s nezameniteľnou horkou chuťou a tajným receptom. O sedem rokov neskôr otvoril v centre Milána podnik s názvom Caffé Campari a červený aperitív sa čoskoro stal neodmysliteľnou súčasťou milánskych spoločenských podujatí. 1. októbra 1904 potom Gaspareho syn Davide Campari otvoril v Sesto San Giovanni svoj prvý výrobný závod. Vďaka medzinárodnému železničnému spojeniu sa značka čoskoro dostala bližšie k medzinárodnej klientele. Davide Campari bol rovnako ako jeho otec pokrokovým vizionárom a staral sa o propagáciu značky Campari, ktorej sláva rýchlo rástla. Dnes sa Campari vyváža do viac ako 190 krajín. 

Identita 

Campari je tradičnou kultúrnou ikonou, ktorá dlhodobo spolupracuje s rôznymi umelcami. V 20. až 40. rokoch 20. storočia sa na formovaní značky podieľali aj najvýznamnejší umelci tej doby, ako napríklad Ugo Mochi, Hohenstein, Dudovich a Leonetto Cappiello, ktorý vytvoril slávnu grafiku Spiritello zobrazujúcu škriatka vystupujúceho z pomarančovej kôry. Neskôr sa k umelcom pridali aj spisovatelia, režiséri, fotografi, herci a herečky. V roku 2010 bola pri príležitosti 150. výročia otvorená galéria Campari, dynamické, multimediálne a interaktívne miesto, kde je história značky vyjadrená prostredníctvom moderného a súčasného umenia.

Výroba 

Campari má jedinečnú očarujúcu chuť, ktorá vzniká podľa prísne stráženého receptu lúhovaním zmesi horkých bylín, aromatických rastlín a ovocia v alkohole a vode. Vernosť pôvodnej receptúre a jej udržiavanie v tajnosti je vlastne jedným z poslaní spoločnosti Gruppo Campari, ktorá je súčasným vlastníkom značky Campari. Práve receptúra dodáva nápoju jedinečnú chuť a sýtočervenú farbu, pre ktorú sa vžil názov „Campari red“.

Perfect Serve 

Campari je nielen neoddeliteľnou súčasťou svetovej barovej scény, ktorá tvorí základ mnohých legendárnych koktailov pre svoju všestrannosť, ale je aj stelesnením elegancie a skutočným kultúrnym fenoménom. Je neodmysliteľne spojené s autentickým momentom aperitiva. Talianske aperitivo nie je len malé občerstvenie ako súčasť podávaných nápojov na čele s Campari Spritz, ale predovšetkým uvoľnená atmosféra a radosť zo spoločenského stretnutia podporená skvelým nápojom. Horká chuť, alkohol, vplyv bubliniek a obsah cukru v nápoji sú dôležité faktory, ktoré ovplyvňujú správnu chuť do jedla a predstavujú tak prvý krok k skutočnému pôžitku. 

Campari Showroom

Ak chcete spoznať rôzne podoby tejto ikonickej talianskej značky, nenechajte si ujsť návštevu showroomu a predajne Warehouse #1 v pražskom Karlíne na adrese Sokolovská 68/105 a spoznajte kompletný sortiment Campari Group pre chvíle Aperitivo Italiano. www.warehouse1.cz

Jana Minarič Gregušová

Team Leader

redakcia PremiumNews