Pre BMW je radosť (Joy) vyjadrením čistej radosti z jazdy a vedomého užívania si života. Radosť je rovnako motiváciou ako prísľubom. Predovšetkým je to silný pocit, ktorý vytvára optimistický pohľad na to, čo nás čaká. Túto radosť môžete teraz po prvýkrát zažiť aj prostredníctvom čuchového zmyslu, a to s dvoma novými vôňami BMW AMBERNESS a BERGAMOOD.
Stefan Karch, vedúci oddelenia BMW Lifestyle & Licensing, uvádza: „Nové vône BMW AMBERNESS a BERGAMOOD vyjadrujú charakteristickú radosť BMW novým spôsobom. Rovnako ako značka BMW sú podmanivé, príťažlivé a expresívne. Ako každodenní spoločníci vytvárajú špeciálnu výpoveď, s ktorou sa fanúšikovia môžu stotožniť a ktorá zdôrazňuje emocionálny aspekt značky BMW.“
Marco Vidal, generálny riaditeľ spoločnosti Mavive S.p.A., dodáva: „ Vône BERGAMOOD a AMBERNESS boli pre nás vzrušujúcou výzvou. BMW formovalo automobilový svet a Mavive presadzuje posúvanie hraníc vo voňavkárskom priemysle. Synergia, ktorá vznikla v rámci tejto spolupráce, vyústila do dvoch nových vôní a jedinečného zmyslového zážitku.“
Svieža a povzbudzujúca, zmyselná a pokojná alebo kombinácia oboch
Nové vône BMW prekračujú hranice a budú rovnako nádherne voňať na každom. Obe parfumované vody fungujú ako samostatné vône, ale zároveň vytvárajú špeciálne a veľmi individuálne dojmy z aróm, keď sa kombinujú a/alebo aplikujú v rôznych koncentráciách. Mavive prekračuje rámec používania najkvalitnejších ingrediencií, aby vytvorila zážitok radosti a premenila ho na každodenného spoločníka. Využíva technológiu EmotiWaves™, ktorú vyvinula spoločnosť dsm-firmenich, špecializujúca sa na vône a arómy. Táto technológia je založená na špičkových, patentovaných a certifikovaných neurovedeckých poznatkoch. Využíva prírodné zložky na ovplyvňovanie a zosilňovanie emócií.
AMBERNESS ponúka zmyselný zážitok, ktorý prináša pokoj a pocit krásy. Francúzska šalvia muškátová a guatemalský kardamón poskytujú zemité tóny, po ktorých nasleduje taliansky bergamot a egyptská pelargónia. Madagaskarská vanilka, indonézske pačuli a haitský vetiver dotvárajú okúzľujúci pôvab tejto vône.
BERGAMOOD má svieži a povzbudzujúci účinok. Vrchná nôta sa rozozvučí vôňou talianskeho bergamotu a mandarínky obohatenej o ružové korenie. Levanduľa a petitgrain zanechávajú trvalý dojem. Vôňu završuje liquidambar a pižmo, ktoré pôsobia živo
a povzbudzujúco.
Tvar flakónu pripomína ikonickú budovu centrály BMW v Mníchove
Flakóny pre BERGAMOOD a AMBERNESS majú minimalistický dizajn. Sú vyrobené z priehľadného skla a ich valcovitý tvar pripomína ikonickú budovu centrály BMW v Mníchove. Na čiernom uzávere každej fľaše je vyrazené logo BMW. Vďaka okrúhlemu okraju a kovovej povrchovej úprave uzáveru pôsobia fľaše mimoriadne sofistikovane. Etiketa s bielym pozadím využíva podobne výrazný dizajn.
BMW sa zaviazalo plniť klimatické ciele Parížskej dohody a dodržiava prísne požiadavky do posledného detailu. Nové vône nie sú výnimkou. Spĺňajú najvyššie štandardy kvality a udržateľnosti a obsahujú len prírodné a udržateľné zložky. Dokonca aj vysokokvalitná krabička je vyrobená z papiera s certifikátom FSC (Forest Stewardship Council).
Mavive vytvára vône už 120 rokov
Nové vône boli vytvorené v úzkej spolupráci so spoločnosťou Mavive, ktorá patrí rodine Vidalovcov a ktorá sa zaoberá vývojom vôní už viac ako 120 rokov. V súčasnosti je spoločnosť Mavive zastúpená vo viac ako 90 krajinách. Dve vône BMW vytvorili svetoznámi parfuméri Frank Voelkl a Alexandra Monet.
Nové vône BMW AMBERNESS a BERGAMOOD budú k dispozícii vo vybraných parfumériách, ako aj v internetovom obchode BMW Lifestyle Online Shop (https://lifestyle.bmw.com) a u vybraných autorizovaných predajcov BMW od mája.
Cena parfumovaných vôd je 62,00 eur za 50 ml a 85,00 eur za 100 ml.
PR: Milan Stupka
redakcia PremiumNews