Piatkový večer sa na obrazovkách Slovenskej televízie a rozhlasu niesol v znamení inšpiratívnych žien, ktoré si počas slávnostného večera prevzali ocenenia Slovenka roka 2025. Priamy prenos tohto výnimočného galavečera si aspoň na tri minúty zaplo viac ako pol milióna divákov a stal sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa v prime-time. V sobotu večer diváci najviac ocenili súťažno-zábavnú šou Záhady tela, ktorá obsadila prvú priečku v sledovanosti nespravodajských programov dňa. Hlavný vysielací čas patril v nedeľu obľúbenému seriálu Käthe a ja, ktorý si opätovne získal divákov a stal sa najsledovanejším nespravodajským programom vo svojom časovom slote.
V piatok večer Jednotka odvysielala priamy prenos z bratislavskej Reduty, kde sa konal 17. ročník udeľovania ocenení Slovenka roka 2025. Tento jedinečný projekt vzdáva hold výnimočným ženám Slovenska, ktoré dokázali spojiť profesionálnu dráhu s rodinným životom a stali sa vzorom pre celé generácie. Slávnostný večer prilákal k televíznym obrazovkám 200.000 divákov pri trhovom podiele 14,9 % v univerzálnej cieľovej skupine a stal sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa v prime-time.
V sobotu divákov najviac zaujala zábavná relácia Záhady tela, ktorú si pozrelo 310.000 divákov. Dosiahla trhový podiel 20,2 % v cieľovej skupine 12+ a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Druhú priečku obsadila talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorá oslovila 300.000 divákov a zaznamenala trhový podiel 22,4 % v univerzálnej cieľovej skupine. Obe relácie zabodovali aj u mladších divákov vo veku 14 až 56 rokov.
V nedeľu si diváci nenechali ujsť ďalší diel nemeckého seriálu Käthe a ja, ktorý si udržal silnú divácku podporu a stal sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa v hlavnom vysielacom čase. Pozrelo si ho 264.000 divákov pri trhovom podiele 14,1 % v cieľovej skupine 12+.
Obedňajší program patril politickej diskusnej relácii O 5 minút 12, ktorú spoločne na Jednotke a spravodajskom okruhu :24 sledovalo 277.000 divákov a stala sa vo svojom vysielacom čase jednotkou na trhu. Na Jednotke ju videlo 221.000 divákov pri trhovom podiele 20,8 % v univerzálnej cieľovej skupine a na :24-ke ju sledovalo ďalších 56.000 divákov s podielom 5,3 %.
PR: Dominika Hovorková Ertelová
redakcia PremiumNews