Lidl prináša niečo, čo znova rozhýbe slovenský internet. Počas TikTok týždňa si budete môcť po celom Slovensku zakúpiť tie najhorúcejšie virálne potravinové hity, ktoré preslávila jedna z najväčších sociálnych sietí. Trendy, ktoré ste doteraz sledovali len na obrazovke, teraz môžete otestovať v pohodlí domova.
TikTok týždeň nie je len o produktoch. Je aj o zážitkoch. Každý z týchto hitov sa stal virálnym fenoménom práve preto, že ľudia po celom svete zdieľali úžas, smiech aj prekvapenie pri ich testovaní. Či už hľadáte extrém v podobe štipľavého čipsu, sladkú nostalgiu z nátierok, alebo luxus dubajskej čokolády, tieto produkty vám prinesú zábavu, nové chute a možnosť zapojiť sa do trendov, o ktorých hovorí celý svet.
Objavovanie nového nikdy nechutilo lepšie
V ponuke nájdete napríklad Hot Chip Challenge, najpálivejšiu výzvu online sveta. V balení sa nachádza jeden jediný čips, no za to extrémne pikantný. Aj z toho dôvodu bude predaj produktu určený len pre odvážnych nad 18 rokov. Chýbať nebudú ani obľúbené tyčinky v podobe luxusných nátierok Mars, Twix, Bounty či Milky Way.
Na svoje si prídu aj fanúšikovia obľúbeného youtubera Mr. Beasta, ktorý na trh priniesol vlastnú čokoládu Feastables, ktorá rovnako neunikla pozornosti TikTokových výziev. Je sladká, poctivá a navyše, virálna.
Skúškou odvahy pre všetkých TikTok tvorcov boli tiež najkyslejšie cukríky na trhu Toxic Waste Purple s ovocnou príchuťou. Svoje miesto si našli vo všetkých regáloch predajní reťazca a ich kyslosť zamáva s každým jazýčkom. Šláger posledných mesiacov z kategórie čokoláda, sa nevytratil. Dostanete kúpiť i dubajskú čokoládu. Ponuka Lidla neopomenula ani obľúbený nápoj generácie Z, osviežujúci ľadový čaj PopStar v rôznych príchutiach.
Trendy sleduje aj Lidl
Diskontný reťazec sa neustále snaží počúvať svojich zákazníkov. Sleduje, čo ich zaujíma, baví a inšpiruje. Aj z toho dôvodu sa rozhodol priniesť do svojich predajní celý rad internetových senzácií.
„Našou misiou je prinášať do predajní nielen kvalitné potraviny za výhodné ceny, ale aj výnimočné novinky, o ktoré má záujem predovšetkým mladšia generácia, no svojich fanúšikov si nájdu aj medzi staršími ročníkmi. TikTok týždeň je dôkazom toho, že aj supermarket môže byť miestom, kde sa stretáva svet trendov s každodennými nákupmi,“ hovorí Timotej Strieš, poverený vedúci úseku marketingu.
TikTok týždeň je tu len od 5. do 11. mája. Produkty sú dostupné vo všetkých predajniach Lidl na Slovensku. Nezmeškajte svoju šancu zažiť TikTok svet naživo, v regáloch vášho obľúbeného obchodu.

Hot Chip Challenge, cenový hit, Lidl, 5,99€
Nátierky Mars, Twix, Bounty, Milky Way, Lidl, 3,99€
Feastables, mliečna čokoláda, rôzne druhy, Lidl, 2,49€
Toxic Waste Purple, cenový hit, Lidl, 1,99€





PR: Katarína Winklerová
redakcia PremiumNews