Obľúbený diskont aj tento rok myslí na sviatok najmenších a pre každé dieťa bude počas nedele 1. júna pripravená malá pozornosť – jabĺčko.
Najmenší obyvatelia našej planéty majú tú najväčšiu moc meniť jej budúcnosť. Práve preto oslavujeme Medzinárodný deň detí, ktorý každoročne pripadá na 1. jún. Pripomína nám nielen dôležitosť detskej radosti, ale aj potrebu venovať pozornosť problémom, ktorým mnohé deti vo svete čelia.
Zdravie detí na prvom mieste
Spoločenská zodpovednosť je pre Lidl, najmä z pozície lídra na trhu, nesmierne dôležitá. Aj preto kladie veľký dôraz na zlepšovanie stravovacích návykov detí, pretože spôsob, akým sa človek stravuje v mladosti, udáva smer životospráve v dospelosti. Ako diskont s potravinami, má Lidl možnosť pozitívne ovplyvniť životy mnohých ľudí. Podporuje svojich zákazníkov v zdravom životnom štýle a vedie ich k tomu, aby správne stravovacie návyky odovzdávali aj svojim deťom.
Tento prístup platí aj pri príležitosti osláv Medzinárodného dňa detí. „Vzdelávanie o zdravom stravovaní je pre našu spoločnosť prvoradé. Aj preto si budú môcť opätovne všetky deti v nedeľu 1. júna v predajniach po celom Slovensku zobrať jabĺčko, chutný symbol vitality a zdravia,“ povedal Tomáš Bezák, vedúci úseku Corporate Affairs Lidl Slovenská republika. Sviatkom, akým je Deň detí, podporuje reťazec zdravý životný štýl a zodpovedné stravovanie. Minulý rok rozdal skoro 7 ton jabĺk naprieč predajňami. Tento rok celkový objem vzrástol ešte o niečo viac ako jednu tonu. Šťavnatá odmena je tak pripravená naozaj pre každého jedného malého zákazníka.
Lidl sa dlhodobo venuje osvete v oblasti výživy a dbá na zodpovedný výber sortimentu, najmä pre najmenších. Svedčí o tom aj záväzok z roku 2018, keď si obchodný reťazec stanovil cieľ znížiť množstvo pridaného cukru a soli vo výrobkoch vlastných značiek v priemere o pätinu. Prioritne sa pritom zameriava na produkty, ktoré konzumujú deti. Ako jeden z mála sa môže tiež pýšiť projektom s fokusom na obmedzenie detskej reklamy. Ide o inovatívny prístup k zlepšeniu zdravia detí redukovaním a redefinovaním reklamy spojenej s nezdravými potravinami zameranej na deti, vrátane zmeny obalov. „V Lidli nepoľavujeme a svoje záväzky plníme. Jedným z nich je práve predaj potravín so vzhľadom atraktívnym pre deti vlastnej značky iba v prípade, že spĺňajú kritéria organizácie WHO pre zdravé potraviny. Zákazníci tak u nás postupne nenájdu potravinový sortiment s obalmi, na ktorých by boli vyobrazované deťom známe postavičky, zvieratká či všeobecne obaly oslovujúce deti svojou grafikou. Rovnako sa snažíme do letákov zaraďovať častejšie tipy a odporúčania pre rodičov ako na zdravé desiate alebo alternatívne odmeny pre deti v podobe ovocia. Do popredia sa snažíme neustále posúvať čerstvosť, kvalitu a kladieme dôraz na zdravú výživu, a to nielen u detí,“ doplnil Bezák.
Svoj odkaz má pre najmenších aj zabávač a moderátor Andrej Bičan, ktorý s Lidlom dlhodobo spolupracuje. „Deťom prajem, aby si užili svoj deň naplno. Smiechom, radosťou a pokojne aj s jabĺčkom v ruke, lebo to, čo sa v detstve naučíme chrúmať, nám neskôr môže chutiť celý život.“
Všetky záväzky diskontu zákazníci nájdu na webovej stránke www.spolocenskazodpovednost.sk.
Bližšie informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete aj na stránkach www.lidl.sk a na sociálnych sieťach.
Facebook: https://www.facebook.com/lidlslovensko
Instagram: https://instagram.com/lidlsk/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC5oGq-pQRauK3TFdDa0ZPAQ
LinkedIn: https://sk.linkedin.com/company/lidl-slovenska-republika

PR: Katarína Winklerová
redakcia PremiumNews