Zo spravodajských programov najviac zabodovali markizácke Televízne noviny, Počasie aj Športové noviny.
Mimoriadne obľúbený dobový seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza naďalej teší obrovskému diváckemu úspechu a na konto si dokonca pripísal jesenné ratingové rekordy. V utorok 14. októbra 2025 sa už tradične v oboch hlavných cieľových skupinách stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 zaznamenal Dunaj v rámci tejto jesene rekordný rating 8,7 % a vysoko nadpriemerný podiel na trhu 32,2 %, ktorý bol dokonca druhý najvyšší od štartu seriálu v januári 2023. Konkurenčná zábavná šou Inkognito na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostala s podielom na trhu iba 11,1 %. Taliansky kriminálny seriál Gerri si na verejnoprávnej Jednotke zvolilo ešte o niečo nižších 7,6 % zo všetkých divákov pri obrazovkách.
Strhujúca rodinná sága plná najžiarivejších hereckých hviezd včera pritiahla k obrazovkám Markízy 534-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež najvyšší počet v rámci aktuálnej 11. série. V čase vysielania Dunaj zasiahol dokonca až 664-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma. Včerajšia epizóda zaznamenala v čase vysielania rating 3,3 % a trhový podiel 21,4 % v cieľovej skupine 14-56.
Druhým najsledovanejším programom utorka sa stal podvečerný seriálový retro hit Sľub, ktorý si pripísal výborný rating 7,8 % a trhový podiel 36,3 % v cieľovej skupine 14-56. S výrazným odstupom tak tradične predstihol konkurenčnú šou Bez servítky (share 13,9 % v CS 14-56). Ďalšie príbehy obľúbených seriálových hrdinov zo zlomového obdobia 80. rokov si včera zaplo fantastických 600-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo si tento seriálový fenomén vychutnalo v rámci 2. série rekordných 501-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Je to vôbec po prvýkrát, čo Sľub v jesennej sezóne prekročil hranicu pol milióna divákov.
Ďalšími divácky najúspešnejšími programami dňa sa v utorok v cieľovej skupine 14-56 stali večerné spravodajské relácie TV Markíza – Televízne noviny (rating 6,5 % / share 26,9 %), Počasie (rating 5,9 % / share 23,1 %) a Športové noviny (rating 5,3 % / share 20,9 %). V širšej cieľovej skupine 12+ boli o niečo úspešnejšie aktuálne informácie o počasí, ktoré TV Markíza včera sprostredkovala 433-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa v hlavnej spravodajskej relácii si na obrazovkách trhového lídra nenechalo ujsť 429-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mal až na 768-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo predstavuje najväčší zásah programu v rámci celého trhu.
Výborne sa darilo aj popoludňajšiemu magazínu Reflex (rating 3,9 % / share 23,8 % v CS 14-56) a Prvým Televíznym novinám (rating 3,7 % / share 25,5 % v CS 14-56).
Prvé tri miesta vo včerajšom rebríčku sledovanosti menších staníc obsadila v cieľovej skupine 14-56 televízia Dajto s obľúbeným slovenským sitkomom Susedia (rating 1,8 % / share 7,1 %), akčnou komédiou Vitajte v džungli (rating 1,4 % / share 5,7 %) a komediálnym seriálom Horná Dolná (rating 1,3 % / share 5,7 %).
Priaznivcov televízie Doma v utorok najviac zaujal turecký dramatický seriál Zradená (rating 1,1 % / share 4,1 % v CS 14-56). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ obsadila včerajšia 71. epizóda Zradenej dokonca prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc, išlo tak o najsledovanejšiu epizódu od štartu vysielania seriálu v auguste 2025. Pozrelo si ju skvelých 90-tisíc divákov.
Z atraktívnej ponuky stanice Markíza KRIMI si najlepšie počínal populárny večerný kriminálny seriál Vraždy v raji (rating 1,0 % / share 6,3 % v CS 14-56).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 14-56 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 38,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 38,5 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 24,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 25,8 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
Lukáš Kočišek
PR manažér / PR Manager
redakcia PremiumNews
